Τον Φεβρουάριο, μήνα αφιερωμένο στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός για μαθητές/τριες του Γυμνασίου με θέμα την ασφαλή χρήση του διαδικτύου και τη σωστή χρήση του ψηφιακού κόσμου. Οι μαθητές/τριες που συμμετείχαν έπρεπε να απαντήσουν σε ένα διαδικτυακό Quiz 10 ερωτήσεων, το οποίο ετοίμασαν οι «Ψηφιακοί Πρωτοπόροι» του Σχολείου μας, με τη χρήση του εργαλείου Wayground. Χρησιμοποιώντας το εργαλείο αυτό, εξάγονται αυτόματα τα αποτελέσματα, μετά τη λήξη του διαγωνισμού. Οι «Ψηφιακοί Πρωτοπόροι» δημιούργησαν το σύντομο ερωτηματολόγιο με τη βοήθεια των καθηγητών/τριών της Πληροφορικής του Σχολείου μας, κατά τη διάρκεια των μαθημάτων τους. Oι απαντήσεις των ερωτήσεων στο διαδικτυακό quiz παρείχαν ανατροφοδότηση για τα αποτελέσματα που είχε η δράση των «Ψηφιακών Πρωτοπόρων», κατά την εβδομάδα ασφαλούς διαδικτύου, η οποία στόχο είχε την ενημέρωση όσο περισσότερων μαθητών/τριών του Σχολείου για θέματα που αφορούν στην ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του ψηφιακού κόσμου. Μετά τη λήξη του διαγωνισμού ο μαθητής με την καλύτερη επίδοση στον διαγωνισμό ήταν ο Γιώργος Ζέρου του τμήματος Β3, ο οποίος ανταμείφθηκε με δώρο ενθύμιο για τη συμμετοχή του. Συγχαρητήρια στον Γιώργο!